Autoryzowany Doradca |
EBC Soloicitors S.A. |
|
Nazwa spółki |
Revitum S.A. |
|
Dziedzina (sektor gospodarki) |
Life Style |
|
Przewidywany termin debiutu spółki na NewConnect |
5 września 2012 |
|
WWW |
||
Uwagi |
|
Spółka nie robi emisji tylko notowanie |
źródło: GPW Media
Centrum Diagnostyki Organizmu REVITUM S.A., spółka sektora Life Style, działająca od 2008 i posiadająca sieć 20 placówek, zlokalizowanych w całym kraju.
Spółka koncentruje działalność w dwóch obszarach intensywnie rozwijających się na całym świecie: biomedycyny i naturalnych suplementów diety. Branża biomedyczna jest gałęzią prężnie rozwijającą się w krajach rozwiniętych, w których klient jest świadomy znaczenia diagnostyki.
Revitum S.A. specjalizuje się w kompleksowej diagnostyce całego organizmu:
- diagnostyka i usuwanie przyczyn dolegliwości,
- indywidualnie dobierane terapie w oparciu o ponad 150 produktów,
- naturalne suplementy produkowane przy zastosowaniu biotechnologii.
Obsługuje klientów indywidualnych, poszukujących praktycznych sposobów utrzymania zdrowia, dobrej kondycji fizycznej oraz pozbycia się dolegliwości zdrowotnych i chorób przewlekłych.
Revitum, w sposób ciągły komercjalizuje swoje usługi i buduje skalowalny model biznesowy. Dzięki odpowiedniej strategii Revitum rośnie niezwykle dynamicznie. Rok 2012 zostanie zamknięty na poziomie 280 procent przychodu ze sprzedaży w stosunku do roku ubiegłego. Przychody pochodzą głownie z diagnostyki i sprzedaży suplementów.
Strategia ukierunkowała się bardzo mocno na Stałą Indywidualną Opiekę Zdrowotną. Strategia rozwoju spółki opiera się przede wszystkim na rozbudowie sieci oddziałów własnych i w konsekwencji do uzyskania możliwości dotarcia do jak największej grupy klientów. W założeniach są to miasta powyżej 100 tys. mieszkańców.
Kierunki rozwoju to prowadzenie skomasowanych działań marketingowych oraz edukacyjnych w zakresie profilaktyki chorób oraz utrzymania zdrowia, promocję biomedycyny, skupiającej na wykrywaniu i eliminacji przyczyn chorób i dolegliwości. Ta część strategii jest długofalowa i ma zapewnić Spółce pozycję niekwestionowanego lidera medycyny ekologicznej w Polsce. Ostatni element to nowoczesne systemy obsługi klienta. Revitum integruje powyższe działania w jedną spójną całość.
Cel strategiczny Revitum - utrzymanie pozycji lidera rynku w Polsce i już w przyszłym roku ekspansja na rynki zagraniczne, koncentrując się na trzech podstawowych obszarach działalności diagnostyce, terapii i edukacji klienta.
Opracowanie: