• Wind Mobile S.A.



 

windomobile

 

 

Autoryzowany Doradca 

NOBLE Securities S.A.

Nazwa spółki 

Wind Mobile S.A.

Dziedzina (sektor gospodarki) 

Internet, telekomunikacja, informatyka

Rodzaj oferty (prywatna/publiczna) 

Prywatna (Emisja nowych + Sprzedaż istniejących akcji)

Wartość emisji 

5 000 003,00

Przewidywany termin złożenia (publicznego) dokumentu informacyjnego 

Dokument złożony

Przewidywany termin debiutu spółki na NewConnect 

12 października

Liczba emitowanych akcji 

700.935 akcji nowej emisji + 467.290 akcji sprzedawanych

Liczba akcji po emisji 

7.252.245

WWW  

www.windmobile.pl

 

Spółka


Wind Mobile sp. z o.o. została zawiązana 2 kwietnia 2007 r., z wizją realizacji perspektywicznego biznesu związanego z usługami dodanymi dla operatorów sieci telefonii mobilnej.

 

W sierpniu 2009 r. pomiędzy IIF S.A., PTV sp. z o.o., Middlefield Ventures Inc., Dracula Ventures S.A. oraz Wind Mobile sp. z o.o. zostało zawarte porozumienie inwestycyjne, na mocy którego wspólnikami spółki Wind Mobile sp. z o.o. zostali PTV sp. z o.o., Middlefield Ventures Inc., Dracula Ventures S.A. Elementem porozumienia inwestycyjnego były również uzgodnienia dotyczące połączenia spółek Personal TV sp. z o.o. ze spółką Wind Mobile sp. z o.o.

 

Działalność spółki Personal TV sp. z o.o. od momentu utworzenia koncentrowała się na wdrożeniach systemów rekomendacji. W latach 2008 – 2009 firma ta prowadził wdrożenie pilotowego systemu rekomendacji na portalu Ceneo.pl oraz prace wdrożeniowe i testowe systemu rekomendacji przeznaczonego dla abonentów Telefonii Dialog.

 

W sierpniu 2009 r. Personal TV został udziałowcem spółki Wind Mobile sp. z o.o. Nastąpiło wtedy połączenie produktów i know-how z produktami telekomunikacyjnymi Wind Mobile sp. z o.o.

 

Obecnie Wind Mobile SA jest wiodącym dostawcą rozwiązań mobilnych (związanych z telefonią komórkową) w Polsce. Emitent dostarcza kompleksowe rozwiązania w obszarach mobilnej rozrywki, mobilnego marketingu i mobilnej infrastruktury. Oferta kierowana jest do operatorów w Polsce i za granicą, konsumentów oraz reklamodawców.

 

Strategia


Strategia Wind Mobile SA zakłada dynamiczny rozwój w obszarze mobilnej reklamy oraz mobilnej rozrywki, a także ekspansję na rynki zagraniczne. Celem jest osiągnięcie pozycji lidera w Polsce, w zakresie reklamy mobilnej, poprzez wdrożenie innowacyjnych i skutecznych form reklamy. Istotnym krokiem w realizacji tego celu jest uruchomienie usługi Halo Ads – pierwszego w Europie modelu reklamowego opartego o „halodzwonki”. W obszarze mobilnej rozrywki firma zakłada dynamiczny wzrost udziału powtarzalnych przychodów z zarządzania usługami mobilnymi na zasadzie outsourcingu (VAS Force).

Efektywność realizacji usług mobilnych przez Wind Mobile plasuje spółkę w czołówce europejskiej. Dysponując unikalnym potencjałem spółka pracuje nad powtórzeniem sukcesów polskich wdrożeń u zagranicznych operatorów.

 

Władze

 

Zarząd:

 

Igor Bokun, Prezes Zarządu

Igor Bokun jest prywatnym przedsiębiorcą z ponad dziesięcioletnim stażem w branży IT i telekomunikacyjnej. Igor Bokun odpowiadał za wprowadzenie na rynek wielu innowacyjnych produktów oraz usług dla operatorów telekomunikacyjnych. W roku 2002 zespół kierowany przez Igora opracował platformę usług dodanych Falcon wraz z flagową aplikacją Ringback Tones (halodzwonek). Pasją Igora Bokuna jest transformowanie pomysłów na biznes w prężne, samodzielne przedsiębiorstwa.

 

Kamil Nagrodzki, Wiceprezes Zarządu ds. Technicznych

Kamil Nagrdzki jest polskim pionierem w obszarze technologii eCommerce, systemów telekomunikacyjnych oraz systemów transakcyjnych dla sektora finansowego. Do jego osiągnięć należy między innymi opracowanie systemu informatycznego serwisu merlin.pl oraz zaprojektowanie systemu wyszukiwawczego dla portalu Wirtualna Polska. W roku 2003 Kamil Nagrodzki projektował i nadzorował prace nad aplikacjami Falcon Custom Ringback Tones i Falcon Notifications. Kamil Nagrodzki ukończył studia wyższe w Instytucie Informatyki na wydziale Matematyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego.

 

Tomasz Kiser, Wiceprezes Zarządu ds. Marketingu i Sprzedaży

Zawodowo związany jest z marketingiem i usługami dla biznesu, a od 2001 roku także branżą telekomunikacyjną. Imponujący, 37-procentowy wzrost przychodów w Wind Mobile odnotowano w roku 2010, kiedy pełnił on funkcję dyrektora ds. sprzedaży. Jest także współtwórcą sukcesu usługi Halo Granie, która osiągnęło dziesięciokrotny wzrost w przeciągu półtora roku.

 

Rada Nadzorcza:


Rafał Styczeń Członek Rady Nadzorczej
Maciej Skotniczny Członek Rady Nadzorczej
Witold Piotr Michna Członek Rady Nadzorczej
Bartłomiej Stoiński Członek Rady Nadzorczej
Łukasz Juśkiewicz Członek Rady Nadzorczej

 

Akcjonariat


Akcjonariusz

Ilość akcji (szt.)

Udział w kapitale zakładowym (%)

Ilość głosów (szt.)

Udział w głosach na Walnym Zgromadzeniu (%)

IIF S.A.

2 433 820

33,56%

4 867 640

43,33%

Middlefield Ventures Inc

2 238 927

30,87%

3 786 937

33,71%

IIF Ventures B.V.

1 246 452

17,19%

1 246 452

11,10%

Pozostali

1 333 046

18,38%

1 333 046

11,87%

Razem

7 252 245

100,00%

11 234 075

100,00%

 

Wyniki Finansowe

 

Wyszczególnienie

I półrocze 2011*

I półrocze 2010**

Przychody netto ze sprzedaży

4 981

3 756

Zysk / strata brutto ze sprzedaży

4 293

2 517

Zysk / strata ze sprzedaży

1 906

489

Zysk / strata z działalności operacyjnej (EBIT)

1 909

510

EBITDA (wynik z działalności operacyjnej + amortyzacja)

2 159

648

Zysk / strata brutto

1 837

1 169

Zysk / strata netto

1 524

1 029

* Wind Mobile S.A.

** Wind Mobile sp. z o.o. (przed połączeniem)

 

Wyszczególnienie

2010*

2009**

2008**

Przychody netto ze sprzedaży

8 705

6 403

9 482

Zysk / strata brutto ze sprzedaży

5 609

4 072

3 705

Zysk / strata ze sprzedaży

1 145

620

1 192

Zysk / strata z działalności operacyjnej (EBIT)

1 170

736

1 112

EBITDA (wynik z działalności operacyjnej + amortyzacja)

1 523

1 146

1 646

Zysk / strata brutto

1 687

686

589

Zysk / strata netto

1 466

619

293

* Wind Mobile S.A.

** Wind Mobile sp. z o.o. (przed połączeniem)