• abeoNET - ochrona reputacji w internecie



abeoNET


Autoryzowany Doradca


EBC Solicitors Arkadiusz Stryja Sp. k.

Nazwa spółki

abeoNET SA

Dziedzina (sektor gospodarki)

 IT, PR

Rodzaj oferty (prywatna/publiczna)

PRYWATNA

Termin złożenia (publicznego) dokumentu informacyjnego

06.09.2011

Termin debiutu spółki na NewConnect

14.09.2011

Liczba emitowanych akcji

200 000 akcji serii A oraz 400 000 akcji serii B.

Liczba akcji po emisji

1 200 000

WWW


www.abeonet.pl

 

abeoNETPrzedmiot działalności abeoNET SA


abeoNET SA oferuje świadczenie usług związanych z Zarządzaniem reputacją w sieci (ORM) polegającą na kreowaniu wizerunku osoby, marki lub produktu w Internecie. Fundamentem działalności jest dyskrecja i bezpieczeństwo oferowanych usług, który pozwala budować zaufanie klientów. abeoNET SA wykorzystuje unikalne techniki online do masowego promowania pozytywnych i neutralnych treści dotyczących fraz Klienta. Zadaniem abeoNET SA jest skuteczne nasycanie przestrzeni Internetu zgodnymi z rzeczywistością treściami o zabarwieniu co najmniej neutralnym, przy jednocześnie skutecznym zwalczaniu sytuacji kryzysowych i minimalizowaniu ryzyk wpływających na złą reputację w sieci. Efektem tych działań jest zepchnięcie z pierwszych wyników wyszukiwań linków zawierających niepożądane lub negatywne treści.

 

Krótka charakterystyka najważniejszych usług świadczonych przez abeoNET SA:

 

  • Interwencja  -  w  przypadku  nieuzasadnionego  ataku  na  reputację firmy lub  osoby, abeoNET SA  podejmuje  działania  mające  na  celu  dyskredytację  tego  działania.  Polega  ono  na  eliminacji  z wysokich  wyników  wyszukiwania  negatywnych  informacji.  abeoNET SA specjalizuje  się  w  rozwiązywaniu spraw  trudnych,  kiedy  mamy  do  czynienia  z  nieprzyjemnymi,  szkalującymi  wpisami  kładącymi  cień  na wizerunku firmy czy osoby w wirtualnej rzeczywistości.
  • Ochrona  -  usługa  Ochrony  reputacji  w  Internecie  gwarantuje  zachowanie  dobrego  imienia osób prywatnych, a także zabezpieczenie renomy oraz pożądanego wizerunku firm, produktów i marek. System asekuruje  przed  upowszechnianiem  się  w  sieci  niepożądanych  treści  i  opinii,  przed  pomówieniami  i oszczerstwami,  a  nawet  atakami  i  cyberprzemocą.  Użytkownik  zyskuje  kontrolę  i  realny  wpływ  na kształtowanie  obrazu  własnej  osoby  lub  swojego  biznesu.  Ryzyko  poniesienia  strat  spowodowanych upublicznieniem niepochlebnych czy wręcz krzywdzących informacji zostaje ograniczone do minimum, a wiarygodne i pozytywne dane trafiają na szczyt wyników wyszukiwania.
  • Wizerunek  -    polega  na  tworzeniu  wizerunku  firmy/  osoby w  sieci.  W  przypadku,  gdy wizerunek firmy lub osoby w sieci nie jest zgodny z przyjętą strategią PR i marketingową, bądź w przypadku jeśli firma/ osoba nie jest odpowiednio prezentowana w sieci, abeoNET SA wprowadza do Internetu informacje  pożądane  przez firmę/ osobę, a także spójne z jej strategią wizerunkową.
  • Wsparcie działań PR - polega na przełożeniu wyników pracy PR klienta w mediach tradycyjnych na efekty działań ORM w sieci. To, co wygenerowane jest w mediach poprzez standardowe działania PR, wspierane jest przez systemy abeoNET SA tak, aby natychmiast pojawiło się wysoko w wynikach wyszukiwania na frazach związanych z klientem.
  • Działania PR - polegają na obsłudze Public Relations firm, które potrzebują wsparcia wizerunkowego, a które same nie zatrudniają osób lub agencji odpowiedzialnych za te działania.

 

Wyniki finansowe:


 

Stan na 31.03.2011

01.04.2011-30.06.2011

01.01.2011-30.06.2011

Przychody netto ze sprzedaży

60 500, 00

317 750, 00

378 250, 00

Zysk brutto

46 181, 78

157 585, 84

203 767, 62

Zysk netto

46 181, 78

117 199, 84

163 381, 62

 

Władze spółki:

 

  • Robert Wist - Prezes Zarządu abeoNET SA  z wykształcenia Technik Informatyk, jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Od początku kariery zawodowej nastawiony na prowadzenie własnych projektów. Jest autorem wielu rozwiązań, które z powodzeniem zostały wprowadzone na rynek. Przykładowo system Zintegrowanych Cenników Odtworzeniowych wspiera proces likwidacji szkód majątkowych w wszystkich znaczących firmach ubezpieczeniowych w Polsce. Posiada udziały w kilku dynamicznie rozwijających się firmach  informatycznych, w  dość  istotny  sposób  wpływając  na  ich  strategię  działania.
  • Luiza Farkash – Dyrektor Generalna abeoNET odpowiedzialna za działalność operacyjną spółki i właściciel agencji Harmonic PR. Public Relations zajmuje się 10 lat. M.in. w ING Bank Śląski, gdzie zajmowała stanowisko starszego specjalisty ds. komunikacji korporacyjnej. Wcześniej jako PR menager i Rzecznik Prasowy w Grupie Vectra. Do jej obowiązków należały m.in. działania z zakresu relacji z mediami, współtworzenie i realizacja polityki wizerunkowej firmy oraz komunikacja wewnętrzna. Doświadczenie zdobywała w biurze Public Relations Raiffeisen Bank Polska, gdzie przez 6 lat pracy odpowiadała między innymi za planowanie i realizację działań PR wspierających cele biznesowe bankowości korporacyjnej oraz wizerunek banku w regionach. Studiowała psychologię, dodatkowo ukończyła liczne kursy i szkolenia z zakresu Public Relations, komunikacji w biznesie i retoryki.

 

Rada Nadzorcza abeoNET SA:


  • Andrzej Wojno - Przewodniczący Rady Nadzorczej
  • Grzegorz Brzóska - Członek Rady Nadzorczej
  • Łucja Gdala - Członek Rady Nadzorczej
  • Mariusz Matusiak - Członek Rady Nadzorczej
  • Marcin Onyszkiewicz - Członek Rady Nadzorczej

 

Struktura akcjonariatu:


Lp. Akcjonariusz Seria akcji Liczba akcji w szt. Udział w kapitale zakładowym  (w proc.) Udział w głosach  (w proc.)
1 Zen Capital SA B 221 750 18,48 13,86
2 Robert Wist* C, D 600 000 50 62,50
3 pozostali A, B 378 250 31,52 23,64
4 Razem A, B, C, D 1 200 000 100 100

*400 000 akcjai serii C są akcjami imiennymi uprzywilejowanymi co do głosu w ten sposób, że na każdą akcję serii C przypadają dwa głosy na Walnym Zgromadzeniu Spółki.