Autoryzowany Doradca |
EBC Solicitors Arkadiusz Stryja Sp. k. |
|
Nazwa spółki |
abeoNET SA |
|
Dziedzina (sektor gospodarki) |
IT, PR |
|
Rodzaj oferty (prywatna/publiczna) |
PRYWATNA |
|
Termin złożenia (publicznego) dokumentu informacyjnego |
06.09.2011 |
|
Termin debiutu spółki na NewConnect |
14.09.2011 |
|
Liczba emitowanych akcji |
200 000 akcji serii A oraz 400 000 akcji serii B. |
|
Liczba akcji po emisji |
1 200 000 |
|
WWW |
Przedmiot działalności abeoNET SA
abeoNET SA oferuje świadczenie usług związanych z Zarządzaniem reputacją w sieci (ORM) polegającą na kreowaniu wizerunku osoby, marki lub produktu w Internecie. Fundamentem działalności jest dyskrecja i bezpieczeństwo oferowanych usług, który pozwala budować zaufanie klientów. abeoNET SA wykorzystuje unikalne techniki online do masowego promowania pozytywnych i neutralnych treści dotyczących fraz Klienta. Zadaniem abeoNET SA jest skuteczne nasycanie przestrzeni Internetu zgodnymi z rzeczywistością treściami o zabarwieniu co najmniej neutralnym, przy jednocześnie skutecznym zwalczaniu sytuacji kryzysowych i minimalizowaniu ryzyk wpływających na złą reputację w sieci. Efektem tych działań jest zepchnięcie z pierwszych wyników wyszukiwań linków zawierających niepożądane lub negatywne treści.
Krótka charakterystyka najważniejszych usług świadczonych przez abeoNET SA:
- Interwencja - w przypadku nieuzasadnionego ataku na reputację firmy lub osoby, abeoNET SA podejmuje działania mające na celu dyskredytację tego działania. Polega ono na eliminacji z wysokich wyników wyszukiwania negatywnych informacji. abeoNET SA specjalizuje się w rozwiązywaniu spraw trudnych, kiedy mamy do czynienia z nieprzyjemnymi, szkalującymi wpisami kładącymi cień na wizerunku firmy czy osoby w wirtualnej rzeczywistości.
- Ochrona - usługa Ochrony reputacji w Internecie gwarantuje zachowanie dobrego imienia osób prywatnych, a także zabezpieczenie renomy oraz pożądanego wizerunku firm, produktów i marek. System asekuruje przed upowszechnianiem się w sieci niepożądanych treści i opinii, przed pomówieniami i oszczerstwami, a nawet atakami i cyberprzemocą. Użytkownik zyskuje kontrolę i realny wpływ na kształtowanie obrazu własnej osoby lub swojego biznesu. Ryzyko poniesienia strat spowodowanych upublicznieniem niepochlebnych czy wręcz krzywdzących informacji zostaje ograniczone do minimum, a wiarygodne i pozytywne dane trafiają na szczyt wyników wyszukiwania.
- Wizerunek - polega na tworzeniu wizerunku firmy/ osoby w sieci. W przypadku, gdy wizerunek firmy lub osoby w sieci nie jest zgodny z przyjętą strategią PR i marketingową, bądź w przypadku jeśli firma/ osoba nie jest odpowiednio prezentowana w sieci, abeoNET SA wprowadza do Internetu informacje pożądane przez firmę/ osobę, a także spójne z jej strategią wizerunkową.
- Wsparcie działań PR - polega na przełożeniu wyników pracy PR klienta w mediach tradycyjnych na efekty działań ORM w sieci. To, co wygenerowane jest w mediach poprzez standardowe działania PR, wspierane jest przez systemy abeoNET SA tak, aby natychmiast pojawiło się wysoko w wynikach wyszukiwania na frazach związanych z klientem.
- Działania PR - polegają na obsłudze Public Relations firm, które potrzebują wsparcia wizerunkowego, a które same nie zatrudniają osób lub agencji odpowiedzialnych za te działania.
Wyniki finansowe:
|
Stan na 31.03.2011 |
01.04.2011-30.06.2011 |
01.01.2011-30.06.2011 |
Przychody netto ze sprzedaży |
60 500, 00 |
317 750, 00 |
378 250, 00 |
Zysk brutto |
46 181, 78 |
157 585, 84 |
203 767, 62 |
Zysk netto |
46 181, 78 |
117 199, 84 |
163 381, 62 |
Władze spółki:
- Robert Wist - Prezes Zarządu abeoNET SA z wykształcenia Technik Informatyk, jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Od początku kariery zawodowej nastawiony na prowadzenie własnych projektów. Jest autorem wielu rozwiązań, które z powodzeniem zostały wprowadzone na rynek. Przykładowo system Zintegrowanych Cenników Odtworzeniowych wspiera proces likwidacji szkód majątkowych w wszystkich znaczących firmach ubezpieczeniowych w Polsce. Posiada udziały w kilku dynamicznie rozwijających się firmach informatycznych, w dość istotny sposób wpływając na ich strategię działania.
- Luiza Farkash – Dyrektor Generalna abeoNET odpowiedzialna za działalność operacyjną spółki i właściciel agencji Harmonic PR. Public Relations zajmuje się 10 lat. M.in. w ING Bank Śląski, gdzie zajmowała stanowisko starszego specjalisty ds. komunikacji korporacyjnej. Wcześniej jako PR menager i Rzecznik Prasowy w Grupie Vectra. Do jej obowiązków należały m.in. działania z zakresu relacji z mediami, współtworzenie i realizacja polityki wizerunkowej firmy oraz komunikacja wewnętrzna. Doświadczenie zdobywała w biurze Public Relations Raiffeisen Bank Polska, gdzie przez 6 lat pracy odpowiadała między innymi za planowanie i realizację działań PR wspierających cele biznesowe bankowości korporacyjnej oraz wizerunek banku w regionach. Studiowała psychologię, dodatkowo ukończyła liczne kursy i szkolenia z zakresu Public Relations, komunikacji w biznesie i retoryki.
Rada Nadzorcza abeoNET SA:
- Andrzej Wojno - Przewodniczący Rady Nadzorczej
- Grzegorz Brzóska - Członek Rady Nadzorczej
- Łucja Gdala - Członek Rady Nadzorczej
- Mariusz Matusiak - Członek Rady Nadzorczej
- Marcin Onyszkiewicz - Członek Rady Nadzorczej
Struktura akcjonariatu:
Lp. | Akcjonariusz | Seria akcji | Liczba akcji w szt. | Udział w kapitale zakładowym (w proc.) | Udział w głosach (w proc.) |
1 | Zen Capital SA | B | 221 750 | 18,48 | 13,86 |
2 | Robert Wist* | C, D | 600 000 | 50 | 62,50 |
3 | pozostali | A, B | 378 250 | 31,52 | 23,64 |
4 | Razem | A, B, C, D | 1 200 000 | 100 | 100 |
*400 000 akcjai serii C są akcjami imiennymi uprzywilejowanymi co do głosu w ten sposób, że na każdą akcję serii C przypadają dwa głosy na Walnym Zgromadzeniu Spółki.