• GKS Gieksa Katowice



GKS

 

 

Autoryzowany Doradca

Adwokaci i Radcowie Prawni sp. k. Izabella Żyglicka i Wspólnicy  

Nazwa spółki

GKS GieKSa Katowice S.A.

Dziedzina (sektor gospodarki)

Sport, rekreacja  

Rodzaj oferty (prywatna/publiczna)

Prywatna  

Wartość emisji

10.675.878 zł  

Przewidywany termin złożenia (publicznego) dokumentu informacyjnego

Maj/Czerwiec 2011 r.  

Przewidywany termin debiutu spółki na NewConnect

Czerwiec 2011 r.  

Liczba emitowanych akcji

10.675.878

Liczba akcji po emisji

10.675.878

WWW

http://www.gieksa.pl/ 

http://www.kpr.pl/?page=gks

 

Klub GKS Katowice został przejęty 28 czerwca 2010 r. od stowarzyszenia kibiców przez Spółkę CentroPromSport S.A. i przekształcony w Spółkę Akcyjną GKS GieKSa Katowice, celem:

 

  • przeprowadzenia procesu restrukturyzacji finansowej i organizacyjnej
  • wprowadzenia walorów spółki na rynek New Connect
  • uzyskanie awansu do Ekstraklasy

 

GKS1 GKS2

 

Misją Spółki jest organizacja i zarządzanie aktywami powstałymi w wyniku efektywnego połączenia środowisk biznesowych ze sportem w sposób umożliwiający budowę trwałych relacji i zapewniający wszystkim stronom osiągnięcie wymiernych korzyści ekonomicznych.

 

Podstawową działalnością Spółki jest działalność związana z kulturą, rekreacją i sportem. Statutowymi zadaniami jest uczestnictwo w profesjonalnych zawodach sportowych, promocja sportu oraz prowadzenie działalności na rzecz jego rozwoju, jak również prowadzenie działalności gospodarczej w celu realizacji podstawowych zadań Spółki.

 

Spółka prowadzi działalność w sporcie profesjonalnym. W ramach prowadzonej działalności zarządza i prowadzi klub piłkarski GKS Katowice aktualnie w pierwszoligowych rozgrywkach. GKS Katowice uczestniczy w rozgrywkach pierwszej ligi piłkarskiej.

 

GKS Katowice to identyfikowalna marka sportowa o blisko 50-letniej, bogatej w sukcesy tradycji tzn.:

 

  • Wicemistrz Polski w latach: 1988, 1989, 1992, 1994;
  • Trzecia drużyna rozgrywek krajowych w latach: 1987, 1990, 1995, 2003;
  • Zdobywca Pucharu Polski w latach: 1986, 1991, 1993;
  • Finalista Pucharu Polski w latach: 1985, 1987, 1990, 1995, 1997;
  • Zdobywca Superpucharu Polski (mecz rozgrywany pomiędzy mistrzem Polski a zdobywcą Pucharu Polski w danym roku) w latach: 1991, 1995;

 

GKS3

 

DZIAŁALNOŚĆ BIEŻĄCA


W zakresie sportowym:

 

  • prowadzenie pierwszoligowego klubu piłkarskiego.
  • organizacja spotkań meczowych w ramach rozgrywek pierwszej Ligi
  • szkolenie piłkarskie dzieci i młodzieży 
  • (w ramach prowadzenia drużyn młodzieżowych)
  • wzmacnianie potencjału sportowego
  • wdrożenie programu współpracy klubów w mieście Katowice pt. „KATOWICKA PIŁKA”

 

W zakresie organizacyjno biznesowym:

 

  • sprzedaż podmiotom zewnętrznym aktywnych programów sponsorskich
  • wykonawstwo i sprzedaż materiałów z zakresu reklamy wizualnej outdoor, indoor.
  • sprzedaż powierzchni reklamowych
  • budowa stabilnego trwałego akcjonariatu w oparciu o UM Katowice oraz podmioty gospodarcze
  • przygotowanie i wdrażanie programów współpracy handlowej (karta kibica, programy lojalnościowe)

 

W zakresie sportowym:

 

  • Awans do Ekstraklasy
  • Budowa skutecznego systemu skautingu
  • Przygotowanie potencjału zasobów ludzkich do zapewnienia w przypadku awansu walki o europejskie puchary
  • Stworzenie Klubu Wybitnego Reprezentanta GKS Katowice
  • Organizacja halowego turnieju barbórkowego „GieKSa CUP” z udziałem drużyn krajowych i zagranicznych

 

W zakresie organizacyjno kapitałowym:

 

  • Podwyższenie kapitału akcyjnego o minimum 6 milionów złotych
  • Przeprowadzenie udanego debiutu na rynku New Connect
  • Wykorzystanie spółek zależnych do działalności handlowej
  • Dywersyfikacja źródeł przychodów (sprzedaż ubezpieczeń)
  • Przejście na Międzynarodowe Standardy Rachunkowości
  • Stworzenie platformy biznesu dla podmiotów powiązanych  z GKS Katowice
  • Budowa sieci sprzedaży biletów i pamiątek klubowych w miastach ościennych
  • Zwiększenie asortymentu sprzedaży uzyskanie dodatniego wyniku finansowego
  • Realizacja działań mających na celu zwiększanie frekwencji na meczach (mobilne punkty sprzedaży, akcje promocyjne w mieście)

 

Opracowanie:

 

Adwokaci i Radcowie Prawni sp. k. Izabella Żyglicka i Wspólnicy