• „3/5 pytań” - Wywiad z Panem Tomaszem Pruszczyńskim, Prezesem Zarządu Spółki SARE S.A.



Wywiad z Tomaszem Pruszczyńskim, SARE S.A.

 

Spółka dostarcza zaawansowane narzędzia wykorzystywane w komunikacji newsletterowej, kampaniach e-mailingowych, konkursach, programach lojalnościowych, komunikacji wewnętrznej i relacjach inwestorskich, a także prowadzeni kampanie mobile oraz przeprowadza badania ankietowe.

 

1.      Dlaczego warto zainwestować w akcje spółki SARE S.A.?

 

Z roku na rok powiększamy nasze przychody. Na koniec 2012 roku Grupa SARE odnotowała przychód w wysokości 8,6 mln złotych, czyli o ponad milion większy niż w roku wcześniejszym. W przeciągu ostatnich 5 lat dynamika wzrostu przychodów ze sprzedaży wyniosła 329%. Stale inwestujemy, aby w przyszłości przychody były coraz wyższe.

 

2.      Co uważa Pan za największy sukces SARE S.A. w ostatnim roku?

 

Sukcesem z pewnością jest rozwój firmy, zarówno w aspekcie produktowym jak i osobowym. Powiększyliśmy zespół o nowych specjalistów, w szczególności dział sprzedaży. Zawiązaliśmy nową spółkę badawczą Mobiquest Sp. z o.o. Spółki Grupy SARE, INIS oraz mail-media z kwartału na kwartał osiągają coraz lepsze wyniki. Systematycznie realizujemy założone cele.

 

3.      Co uważa Pan za największą porażkę SARE S.A. w ostatnim roku?

 

Porażki zdarzają się każdemu. Ważne, aby uczyć się na swoich błędach i przełożyć je na późniejsze sukcesy. Nietrafioną decyzją w ubiegłym roku było zatrudnienie osoby do sprzedaży na rynki zagraniczne, która niekorzystnie wpłynęła na naszą działalność poza granicami kraju. Stąd prosty wniosek, trzeba zwracać uwagę na dobrą rekrutację pracowników.

 

4.      Jakie największe wyzwania stoją przed SARE S.A. w 2013 r.?

 

Najważniejsze wyzwania związane są ze wzrostem przychodów, aby utrzymać dotychczasową tendencję i realizować założone plany. Ponadto, zależy nam na dalszym rozwoju systemu o nowe funkcjonalności, a także Grupy Kapitałowej SARE S.A.

 

5.      Jak wyobraża Pan sobie SARE S.A. za 3/5 lat?

 

Zarząd ma bardzo konkretny cel, który przedstawił w umowach intencyjnych podpisanych we wrześniu minionego roku. Przychody Grupy Kapitałowej na poziomie 30.000.000 złotych, 3.000.000 złotych skonsolidowanego zysku netto w 2015 roku. Dodatkowo stworzenie silnej grupy spółek opartych o komunikację bezpośrednią z użytkownikami, dając tym samym wymierne biznesowe korzyści naszym klientom. 

 

Opracowanie:

 

Certus Capital