Autoryzowany Doradca |
|
INVESTcon GROUP SA |
Nazwa spółki |
STOCKinfo S.A. |
|
Dziedzina (sektor gospodarki) |
- Public relations, - Investor relations, - Marketing i reklama - Doradztwo projektów IT |
|
Rodzaj oferty (prywatna/publiczna) |
Prywatna |
|
Wartość emisji |
Seria A – 100 000 zł Seria B - 22 000 zł |
|
Termin złożenia (publicznego) dokumentu informacyjnego |
Kwiecień 2012 r. |
|
Termin debiutu spółki na NewConnect |
14 maja 2012 r. |
|
Liczba emitowanych akcji |
Seria A - 1.000.000 akcji Seria B - 220 000 akcji Seria C - 400 000 akcji Seria D - 750 000 akcji |
|
Liczba akcji po emisji |
Seria A - 1.000.000 akcji Seria B - 220 000 akcji Seria C - 400 000 akcji Seria D - 750 000 akcji |
|
WWW |
http://stock.info.pl/ |
Historia
Spółka STOCKinfo S.A. została zarejestrowana 20 czerwca 2011 roku jako agencja świadcząca specjalistyczne usługi doradcze w zakresie investor relations i public relations. W czerwcu rozpoczęła również prace nad opracowaniem pierwszych autorskich rozwiązań programistycznych.
Działalność
Emitent funkcjonuje jako agencja komunikacji zintegrowanej zarządzająca informacjami o uczestnikach rynku kapitałowego notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, ze szczególnym uwzględnieniem spółek notowanych na rynku NewConnect.
W swojej działalności spółka świadczy usługi z zakresu public relations oraz investor relations, wykorzystując w tym celu m.in. autorskie narzędzia usprawniające
i automatyzujące procesy w obszarze realizacji obowiązków informacyjnych oraz budowania relacji inwestorskich, w tym specjalnie zaprojektowane aplikacje oraz zespół własnych portali internetowych służących propagacji danych.
Emitent wykorzystuje narzędzia i produkty, które można podzielić na następujące :
- usługi public relations oraz investor relations (usługi oparte na autorskich aplikacjach, dzięki którym odbywa się zautomatyzowana propagacja treści korporacyjnych w sieci Internet, usługi związane z bieżącym wsparciem przy przygotowywaniu dokumentów korporacyjnych i rejestrowych, usługi związane z kształtowaniem polityki informacyjnej i zarządzaniem relacjami z uczestnikami rynku kapitałowego),
- usługi doradcze w zakresie architektury projektów IT (przygotowanie pełnej ścieżki realizacji produktu informatycznego według koncepcji i opisu klienta),
- tworzenie zintegrowanych stron www oraz administrowanie usługami (w tym tworzenie stron oraz portali internetowych zawierających wbudowane mechanizmy integrowania strony z innymi narzędziami/produktami udostępnianymi przez Emitenta),
- zarządzanie własnymi portalami branżowymi m.in.:
- Raportygiełdowe.pl, które umożliwiają bieżące monitorowanie informacji i treści publikowanych przez podmioty znajdujące się na parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych za pomocą systemów EBI i ESPI. Aplikacja wyposażona została w możliwości selektywnego dobierania podmiotów notowanych na GPW według indeksu, płynności czy sektora. Aplikacja umożliwia również monitorowanie treści raportów spółek z GPW w Warszawie, selektywne wybieranie Spółek przy użyciu rozmaitych filtrów, otrzymywanie wiadomości e-mail z treścią opublikowanych raportów zgodnie z indywidualnym wyborem użytkownika oraz otrzymywanie wiadomości SMS o opublikowanych raportach zgodnie z indywidualnym wyborem,
- Alert-service.pl, który umożliwia prostą konfigurację i implementację na dowolnej stronie internetowej spółki giełdowej skryptu, dzięki któremu możliwe jest otrzymywanie powiadomień w formie newslettera zawierającego treści raportów opublikowanych przez tą spółkę.
- webBENCH.pl, który oferuje analizę porównawczą oraz badanie stron internetowych spółek publicznych pod kątem poziomu relacji inwestorskich, w celu zaoferowania usług związanych z projektowaniem, wykonaniem, wdrożeniem i administrowaniem stroną internetową emitentów
- AudioRegulacje.pl, który udostępnia obowiązujące regulacje prawne w formie audio zsynchronizowanej z treściami pliku tekstowego.
- Portale o tematyce public relations i investor relations (takie jak PRfree.pl, komunikuj.info, PRtuba.pl, PRflash.pl), które zawierają informację o bieżącej działalności i aktywności emitentów, wliczając w to zarówno opisy wydarzeń istotnych z punktu widzenia działalności operacyjnej przedsiębiorstw, jak również komentarze do treści raportów publikowanych za pośrednictwem systemów EBI i ESPI.
- szkolenia profilowane z zakresu wystąpień publicznych i komunikacji z rynkiem,
- dystrybucja produktów i usług firm zewnętrznych, w tym przede wszystkim:
- DoradcaGiełdowy.pl - aplikacja wspierająca wypełnianie obowiązków informacyjnych przez podmioty notowane na rynku NewConnect. Aplikacja DoradcaGiełdowy.pl jest własnością spółki doradcagiełdowy.pl sp. z o.o. Emitent będzie osiągał przychody z tytułu dystrybuowania platformy doradcagieldowy.pl w formie wynagrodzenia za dystrybucję.
Strategia rozwoju
Chociaż spółka jest na wczesnym etapie rozwoju to od 1 czerwca 2011 do 31 grudnia 2011 roku wypracowała 572 tys. zł przychodów ze sprzedaży osiągając stratę na poziomie 61,7tys. zł. Wynik ten w głównej mierze spowodowany był nakładami inwestycyjnymi w początkowym okresie działalności. Największy, udział w przychodach ze sprzedaży miały usługi doradcze z zakresu architektury projektów IT (75 %).. 12 % przychodów wygenerowały usługi działu Agencji reklamy, marketingu i PR.
Celem spółki jest osiągnięcie pozycji lidera w pozyskiwaniu i dystrybucji informacji o uczestnikach rynku kapitałowego notowanych na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, dzięki wykorzystaniu zintegrowanych
i innowacyjnych narzędzi wsparcia do pozyskiwania, monitorowania i dystrybucji treści. Spółka dąży do kreowania standardów nowoczesnej komunikacji emitentów z rynkiem zwracając również uwagę na aspekt edukacyjny.