• PlayMakers S.A.



 

Autoryzowany Doradca

 

Nobilis Counsels Polewczak Gładysz Grocholski sp.k. 

Nazwa spółki

 

 PlayMakers S.A.

Dziedzina (sektor gospodarki)

 

media 

Rodzaj oferty (prywatna/publiczna)

 

prywatna

Wartość emisji

 

do 1,0 mln zł

Przewidywany termin złożenia (publicznego) dokumentu informacyjnego

 

spółka już notowana na rynku NewConnect;
spółka planuje złożyć dokument informacyjny w ciągu miesiąca od zakończenia oferty prywatnej

Przewidywany termin debiutu spółki na NewConnect

 

spółka planuje debiut PDA serii B w ciągu jednego miesiąca od złożenia dokumentu informacyjnego (dwa miesiące od zakończenia oferty prywatnej)

Liczba emitowanych akcji

 

 do 4.000.000 szt. akcji zwykłych na okaziciela serii C

Liczba akcji po emisji

 

nie więcej niż 20.622.567 akcji serii A, B i C 

WWW

 

www.playmakers.tv / www.nobiliscounsels.com

Uwagi

 

Spółka już notowana na rynku NewConnect 

 

 Nowa emisja akcji serii C

po rekordowym debiucie na NewConnect

spółki PLAYMAKERS S.A. (PMK / PLAYMAKER)

 

PLAYMAKERS

W lutym b.r. spółka PlayMakers S.A. zadebiutowała na rynku NewConnect, a jej akcje na zamknięciu pierwszego dnia notowań podrożały o niemal 75 proc. Był to najlepszy dla inwestorów debiut w tym roku i jeden z kilkunastu najlepszych od początku 2011 roku, kiedy zadebiutowała ponad połowa spółek notowanych na rynku.

 

Obecnie spółka rozpoczyna nową ofertę akcji serii C, celem pozyskania do 1,0 mln zł na rozwój oferty programowej, ekspansję na rynki zagraniczne, komercjalizację rynku sportów elektronicznych oraz sporządzenie analiz celem utworzenia kanału tematycznego w cyfrowej telewizji naziemnej.

 

PlayMakers.TV jest unikalną internetową platformą medialną, dostępną również na tabletach i smartfonach, skierowaną do środowiska cyberkulturowego - zarówno nastoletnich fanów gadżetów i gier, jak również starszych odbiorców, niewyobrażających sobie codziennej pracy i rozrywki bez współczesnych technologii, zafascynowanych fenomenami otaczającej nas cyberkultury. Działalność PlayMakers.TV skoncentrowana jest obecnie na produkcji i emisji cyklicznych programów (również w technologii 3D), prowadzonych przez znanych dziennikarzy branżowych. Oferta programowa obejmuje pięć bloków tematycznych: NET, GAME, POP, TECH oraz BIZ.

 

Rys. 1 

 

Strategia rozwoju platformy PlayMakers.TV obejmuje równocześnie - celem zapewnienia dywersyfikacji źródeł oraz maksymalnej rentowności i wzrostu wartości spółki - następujące działania:

 

  1. organizacja i komercjalizacja rynku sportów elektronicznych w Polsce - dla zapewnienia dodatkowych treści do emisji na platformie PlayMakers.TV oraz pozyskania trendsetterów w cyberkulturowym świecie,
  2. komercjalizacja rynku reklamy wideo w internecie - dla zapewnienia stabilnego strumienia przychodów dla platformy PlayMakers.TV oraz czerpania zysków z programów produkowanych przez osoby trzecie,
  3. utworzenie kanału tematycznego w cyfrowej telewizji naziemnej - dla zapewnienia możliwe szerokiego zasięgu dla emitowanych treści, wielokrotnie zwiększając efektywność kosztową i potencjał przychodowy platformy.

 

Rys. 2

 

Spółka obecnie finalizuje negocjacje bezpośrednio zmierzające do zawarcia w najbliższych dniach znaczących umów, które zostaną przekazywane do publicznej wiadomości. Pierwsze komunikaty, dotyczące poszerzenia oferty o programy NewConnector.TV oraz EuroDomówka, zostały już opublikowane.

 

Celem wykorzystania doskonałej koniunktury rynkowej na prowadzone działania, PlayMakers S.A. rozpoczyna nową emisję akcji serii C w drodze oferty prywatnej kierowanej na rynek NewConnect.

 

Spółka planuje pozyskać do 1,0 mln zł na dalszy rozwój oferty programowej, ekspansję na rynki zagraniczne, komercjalizację rynku sportów elektronicznych w Polsce oraz przygotowanie analiz celem utworzenia cyberkulturowego kanału tematycznego na cyfrowym multipleksie.

 

Akcjonariuszom biorącym udział w emisji oferowane będzie dyskonto w stosunku do bieżącego kursu giełdowego Emitenta, który - uwzględniając wskaźnik C/WK Emitenta sytuujący się znacząco poniżej średniej dla całego sektora Media na rynku NewConnect - prezentuje się dla inwestorów szczególnie atrakcyjnie (źródło: GPWInfoStrefa.pl za Notoria Serwis, stan opublikowany w dniu 5 marca 2012 roku).

 

W ofercie prywatnej akcji serii C wezmą udział, na równych warunkach z pozostałymi inwestorami, członkowie organów spółki, którzy zgłosili popyt znacząco przekraczający kwotę 100.000,00 zł, dążąc - wobec perspektyw wzrostu wartości Emitenta - do zwiększenia zaangażowania w strukturze akcjonariatu.

 

Inwestorzy zainteresowani udziałem w ofercie prywatnej mogą kontaktować się z Autoryzowanym Doradcą, kancelarią adwokacką Nobilis Counsels (www.nobiliscounsels.com), która udziela szczegółowych informacji dotyczących oferty spółki.

 

Ze względu na ograniczoną ilość akcji serii C oraz udzielane dyskonto, Emitent będzie kontraktować inwestorów w kolejności składania przez nich ofert, nie przewidując proporcjonalnej redukcji wszystkich zapytań. W związku z powyższym w przypadku zainteresowania ofertą, prosimy o kontakt z Autoryzowanym Doradcą.

 

Niniejsza informacja ma charakter wyłącznie promocyjny i nie stanowi oferty nabycia instrumentów finansowych Emitenta w świetle obowiązujących przepisów prawa. Oferty nabycia akcji będą kierowane przez Emitenta do wybranych inwestorów w licznie nie większej niż 99 osób.

 

---

 

Czy wiesz, że:


  • według raportu PwC polski rynek reklamy w internecie wart był w 2010 roku prawie 1,6 mld zł, przy wzroście aż o 17 proc.; segment reklamy wideo, który komercjalizuje PlayMakers.TV, rośnie w tempie przekraczającym 150 proc. rocznie; w bieżącym roku domy mediowe prognozują jeszcze większe wzrosty!
  • widownia kanałów tematycznych jest już dziś większa od TVN i Polsatu razem wziętych; w 2011 roku reklamodawcy ulokowali aż 20 proc. środków na reklamę telewizyjną w telewizjach niszowych, co stanowi czterokrotny wzrost w stosunku do 2008 roku!
  • na świecie jest już ponad 5 miliardów telefonów komórkowych – to 3 razy więcej niż liczba kont bankowych i kart kredytowych, 5 razy więcej niż liczba komputerów z dostępem do internetu oraz 7 razy więcej niż liczba samochodów; już wkrótce 80 proc. połączeń z siecią ma się odbywać przez urządzenia przenośne!
  • przychody ze sprzedaży najpopularniejszych gier przekraczają na świecie 1 mld USD za jeden tytuł; w historii kina tylko 7 hollywoodzkich produkcji może pochwalić się takimi przychodami; Gra Call of Duty: Modern Warfare 3 osiągnęła ten próg w tylko 16 dni – najbardziej kasowy film (Avatar) potrzebował 1 dnia więcej!
  • promocje gier wyglądają dziś jak premiery najlepszych filmów i książek; premiera polskiej gry Wiedźmin 2 odbyła się tuż przed północą w 6 galeriach handlowych w Polsce i towarzyszyły jej liczne atrakcje i niespodzianki oraz ogromne zainteresowanie graczy i mediów!
  • turnieje gier komputerowych organizowane są na świecie w profesjonalne ligi; w eliminacjach największych turniejów uczestniczą setki tysięcy graczy z prawie 100 krajów, a nagrody liczone są w setkach tysięcy USD; w World Cyber Games udział wzięło ponad 1 milion graczy!
  • PlayMakers S.A. podpisała list intencyjny z telewizją TVS – pierwszym jej wynikiem była realizacja programu na żywo poświęconego w całości fenomenowi elektronicznej rozrywki oraz relacja z organizowanych przez PlayMakers.TV polskich finałów ESWC’11 – drugiego na świecie cyklu turniejów sportów elektronicznych!

 

Opracowanie:


Nobilis Counsels

Autoryzowany Doradca Emitenta