• Raport z debiutu - Mobile Factory



Nazwa spółki: Mobile Factory S.A. 

Rok założenia: 2011 

Strona www: www.mobilefactory.com

 

Data debiutu: 2 lutego 2012 r.

Sektor: Informatyka

Ticker: MBFA

 

Opis działalności: Emitent działa na rynku jako studio developerskie, specjalizujące się w tworzeniu dedykowanych aplikacji mobilnych przeznaczonych na smartfony i tablety. Odbiorcami rozwiązań proponowanych przez Spółkę są: agencje interaktywne, klienci biznesowi, a także publiczni oraz indywidualni użytkownicy. Emitent tworzy aplikacje na takie platformy jak: Google Android, iPhone oraz iPad, BlackBerry, Windows Phone, a także J2ME. Emitent tworzy aplikacje z dziedzin komunikacji z klientem, e-biznes, e-commerce, marketing, finanse, nawigacje oraz zarządzanie dokumentami.

 

Kapitalizacja: 3 720 000,00 zł

Wielkość oferty: 330 000,00 zł

Koszty emisji: 17 725,36/5,37%*

Przychody:** 47 803,74 zł

Zysk netto:** -155 877,28 zł

Kapitał własny: 24 122,72 zł

Cena/Zysk: ---

Cena/Wartość księgowa: 154,21

 

Kurs odniesienia: 2,00 zł

Kurs otwarcia: 3,00 zł

Kurs zamknięcia: 2,40 zł

Wolumen obrotu: 83 949 szt.

Autoryzowany Doradca: Dom Inwestycyjny TAURUS sp. z o.o.

Animator: Dom Maklerski BDM S.A.

 

Struktura akcjonariatu:

Akcjonariusz % akcji / % głosów na WZ

ABAGA sp. z o.o. 32,26% / 32,26%

Venture Incubator S.A. 24,52%/ 24,52%

Dom Inwestycyjny 20,65%/20,65%

Taurus sp. z o.o.

Radosław Paklikowski 6,45%/6,45%

Free Float 16,13%/16,13%

 

*proc. wielkości oferty

** za okres od 26 stycznia 2011 r. do 31 października 2011 r.

 

Opracowanie:

 

Certus Capital